Sunday 18 December 2011

sunday to monday

go away for this week....mnggu ni aku rs sgt stress dgn prngai2 org berada d sekeliling aku....mcm2 perangai aku kne jg...sape kate jd ank bongsu ni untung..kononnye dpt ape yg nak...tp snrnye xpn, mmng dr kecik lg aku dh kne berdikari sndiri, kalo nk sstu tu konfem aku ssh nk dpt.kalo nk merengek2 mcm ank bongsu lain..hmmm jgn harap lh...konfem aku kn mrh dgn ma(arwah ma)....jd berbalik kpd mnggu ni punye kes..wah!!!! rs sgt2 terbeban bak kate pepatah...bert mata memandang berat lg bahu memikul...yup..aku rs bahu aku ni dh sgt2 senget utk memikul mcm2 dugaan n harapn dprd berbgai pihak..itu blm lg hrpn drpd org yg d syg...iye..ayt "menjaga hati" skali lg kluar utk cerita ni....yg bt aku stress sb aku kne menjaga hati smua pihk...mcm2 ht n perangai aku kne jg...mndgr smua luahan2 perasaan org n mngikut smua kehendk org tp prnh x dieorg smua trpikir, yg bnde2 tu semua menjadi bebanan utk aku..itu blm lg psl perncgn masa depan yg terlampau awl utk d rungkaikn....HELLO....bnde yg msih lme tmpoh ms nye x perlu d rncgn awl...ikut jelah perncgn dlm ms tredekat...kalo rncg awl pn x gune kalo bnde tu blm pasti..adoi hai...jg ht punye psl kn...last2 diri sndiri terjerat....hahahaha...pdn muke aku..

No comments:

Post a Comment