Sunday 18 December 2011

honest or jujur

ayt utk arini adlh jujur.......woi...dh 6 bulan dh x tulis blog, patutlh dh kne tukar p/word br...rupenye dh kne block dgn org google....okei berbalik kpd prkataan jujur ni...tbe2 aku rs de org x jujur dgn aku, sgt x jujur...selain drpd keikhlasan yg selalu d terapkn dlm khdpn...jujur jgk memainkn peranan pnting dlm setiap pergaulan manusia biar sebesar mne pn or sekecik mne thp kejujurn nye...itu adlh sgt penting.w/pun tidk d utarakn secara lisan or terang terangan....tp perkara2 tu nmpk jelas tidk jujur....konon katenye ikhlas...tp x jujur sma jgk, aku dh ckp...aku bkn seorang yg baik...jd tolong lh terima aku seadanya...aku kurus ke, aku gemuk ke, aku pendek ke, aku tnggi, aku jht ke or aku baik TOLNG TERIMA SEADANYE xkn itu pn susah nk phm...kalo ko x terime aku seadanye n nk yg cantik n berbadn model..ko cr je lh og lain...sbb aku bkn nye jenis yg menjaga kecantikn thp maximum...so pleaseeee....jgn perasan bgus sgt dgn diri sndiri n jgn terlalu mngharapkn prkara2 yg bsr akn berlaku..sbb satu hari t akn kecewa...so sentiasa lh bersedia dgn kekecewaan..yup..aku mmng jenis yg suke pendam perasaan tp tau x sbb pe..sbb aku xnk kecewakn org...sbb bg aku xperlu dgr luahn persaan aku tu kalo diri sndiri pn x btul..jd tolong lh knl dulu kekurngn diri sblm menjadi yg "baik"...dr pd pdgn mata aku, ko bukan lh seorg yg "baik" n aku rs, ko x perlu utk jd baik.. sbnrnye byk perkara yg sgt mnyakitkn ht aku..tp sbb aku mls nk ambik pot, sbb aku rs kalo aku berterus trng, kte akn mncpta 1 peperangn yg sgt besar...jd utk elak kn perkara tu terjadi, aku diam kn jelh..konon nk menjaga hati ko....tp pernh x ko jg hati aku...nmpk je aku ni xde perasaan tp sbnrnye yg kecik2 tu blh jd satu isu yg sgt bsr....x byk pn aku mntk...aku just nk kejujurn dr ko yg selama ni pnuh dgn keikhlasan........sekian teima ksh :)

No comments:

Post a Comment